HyperX sponset BondeLAN med fete premier


 

*Sponset*
 

Nå er BondeLAN over for denne gang og det ble delt ut masse premier til utrolig mange flinke vinnere i forskjellige konkurranser som ble kjørt. Selv la jeg opp til å arrangere noen deriblant flere på mobilkonkurranser i tillegg til den kjente og populære “Glatt som silke”. 
 

En av de som sponset BondeLAN med premier var HyperX og de hadde lagt en stort beslag av fokuset på arrangementet her på Snåsa noe vi i crewet selvsagt var veldig glad for. HyperX er store innenfor gamingsegmentet og vil garantert i årene som kommer bite en enda større bit av gamerkaken når det kommer til produkter som vi gamere bruker. Produktene til HyperX har en meget høy kvalitet og et brukergrensesnitt som funker meget godt for alle om du er proff gamer eller en amatør som meg.
 

I videoen under får du se flere premier som blant annet ble delt ut under BondeLAN 2017 som gikk av stabelen 19. til 22. februar her på Snåsa.
 

Var du på BondeLAN og om ikke, kunne du ha tenkt deg og ha vært der?
 

IKITNmJt1wA

#hyperx #bondelan #premier #spill #gaming #gamer #games #game #youtuber #spillpappa 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top