Endelig noe nytt fra Fishing: Barents Sea


 

Har du fått med deg at spillmessen GDC 2017 er i gang? I sammenheng med spillmessen passer mange spillutviklere og spilldistributører med på å presentere sine kommende spill. Den norske spillutvikleren Misc Games er en av de som satser på fullt fokus på deres kommende fiskespillsimulator – Fishing: Barents Sea
 

Dette er et spill jeg har fulgt med siden det ble annonsert og har vært veldig interessert i det. Faktisk var jeg meg på en alphatest av spill som den eneste i Norge og selvsagt ga den alphatesten mersmak til det ferdige spillet. 
 


 

Under GDC har gjengen bak Misc Games lagd en techdemo som presenterer litt for oss hvordan spillet blir og vi får se gameplay hvor man blant annet må dra ut på havet for å fiske enten i en liten fiskebåt eller i en stor tråler. Her får du i førsteperson view oppleve hvordan de forskjellige elementene påvirker deg og hva du må gjøre for å få tak i havets gull, nemlig fisken.
 

Bygg deg opp fra lille sjarken hvor du tjener noen småpenger fra å eie en stor teknologisk tråler som drar opp tonnevis av fisk i et javs. Som du kan se av techdemoen så får du oppleve litt forskjellig vær og hvor du selvsagt må tilpasse fisket etter det. 
 


 

Når Fishing: Barents Sea lanseres er ennå ikke offentligjort, men jeg har stor grunn til å tro at det skjer i løpet av året. I alle fall håper jeg inderlig det. I tillegg håper jeg også på at jeg om ikke lenge får slått kloa i en tidlig versjon av spillet og testet det ut og sett hvordan utviklingen har gått fra alphatesten til dit Misc Games har kommet i deg.
 

Jeg er veldig spent, er du?
 

h75aP1nIWCc

#fishingbarentssea #miscgames #spill #gamer #gaming #game #games #gdc17

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

2 thoughts on “Endelig noe nytt fra Fishing: Barents Sea

  1. Anonym: Jepp, så til de grader også og gleder meg sykt til spillet kommer 🙂 Da bærer det ut på lopphavet for å fiske 😛 Hvorfor gleder du deg til spillet da? 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top