Speedlink med gamingstoler

Nå skal jeg være dønn ærlig med deg, men kan innrømme at det er en god stund siden jeg har skrevet noe om Speedlink eller teste noe fra denne produsenten som har mange, mange års erfaring med gamingprodukter. Speedlink har mange gode produkter og som jeg har hatt gleden av å følge siden jeg i grunnen begynte i spillbransjen.
 

Speedlink har fokusert mye på gamingprodukter til konsollmarkedet, men også til PC. Nå i de siste par årene har PC-markedet eksplodert spesielt med tanke på at youtube og sist men ikke minst streaming har blitt noe alle driver med om dagen. Derfor har faktisk PCen og salget av PCutstyr tatt seg betraktelig opp. Dette er det mange som også har oppdaget og pøser på med nytt utstyr til PC-gamingen. 
 

Om ikke lenge får jeg gleden av å kunne sitte i en Regger gamingstol fra Speedlink og i denne forbindelse tenkte jeg å presentere denne litt på forhånd. Dette er en gamingstol som ser meget behagelig ut og som nå kommer i tre forskjellige farger. Å sitte behagelig når du spiller er veldig viktig. Selv har jeg hatt forskjellige kvalitet på stolen jeg har sittet på og gleder meg sykt mye til å snart kunne sitte i en gamingstol fra Speedlink.
 

Akkurat nå sitter jeg i en “kontorstol” fra Jysk som slettes ikke kan sammenlignes med gamingstolen Regger fra Speedlink så da kan du skjønne litt hvorfor jeg gleder meg sykt mye til denne stolen en vakker dag dukker opp her hos meg. Det skal bli så godt å kunne sitte behagelig å game. Har ikke ord for hvor mye jeg gleder meg.
 

Her er forresten litt mer info om Regger gamingstol fra Speedlink:
–        Gaming optimised desk chair
–        Full height adjustment
–        High backrest with adjustable tilt (90-160°)
–        Height-adjustable armrests
–        Two removable cushions for neck and lumbar support
–        Synthetic leather covering
–        Five floor-friendly casters
–        Four cutting-edge colour schemes

 

Om ikke dette ser bra ut så vet ikke jeg. I alle fall, dere vil få vite mer om mine opplevelser av Regger gamingstolen fra Speedlink etter hvert og jeg gleder meg sykt mye til det. 
 

Hva sitter du i når du gamer? Gamingstol, godt brukt kontorstol (som meg), i sofaen eller spiller du får det meste i fra sengen?
 


 

#gamingutstyr #gamingstol #speedlink #gamer #gaming #game #games #spill

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top