Anmeldelse: Speedlink Regger gamingstol

 

*Sponset produkt til test*
 

Først må jeg bare krype i støvet og si at jeg aldri har hatt en skikkelig gamingstol, men kan innrømme at jeg har prøvd noen opp igjennom årene som har gått. Selv om man ikke kan sammenligne dette mer å eie en gamingstol, så får jeg nå heller på denne bakgrunnen skrive litt om mine opplevelser med en Regger Regger gamingstol fra Speedlink.
 

Har alltid ønsket meg en skikkelig gamingstol helt siden de første begynte å rulle ut på markedet for noen år siden. Jeg har alltid tenkt at det ville vært så behagelig å sitte godt når man spilte spill, skrev blogginnlegg eller gjorde noe annet fremfor skjermen. At det skulle gå så mange år hadde jeg kanskje ikke trodd selv, men så har det gjort.
 


 

Da jeg fikk anledning til å teste ut en gamingstol fra Speedlink var jeg ikke sen om å takke ja til det. Produsenten Speedlink har jeg kjent gjennom mange år som gamer og har hatt mange produkter i «omløp» som gamer. Derfor vet jeg hvilke egenskaper denne produsenten har og at produktene de lager for gamere holder en bra standard og har god brukerverdi.
 

Så var dagen kommet og jeg mottok den gedigne esken utenfor min leilighet. Jeg dro den inn og begynte med en gang å pakke den opp. Det var som en ny verden åpenbarte seg for meg og at jeg endelig skulle få denne herlige muligheten av å sitte behagelig når jeg spilte mine herlige spill.
 


 

Jeg rev opp esken som om jeg ikke hadde gjort annet. Ut ramlet den ene delen etter den andre. Bruksanvisningen ble studert nøye før jeg satte i gang med monteringen. Det hele gikk som en drøm. Gud så enkelt det var. Selv oldemødre ville ha klart dette og det uten å ha sett i bruksanvisningen. For ja, det var slettes ikke behov for å se i den. Makan til lett montering skal man lete lenge etter. Tok meg nøyaktig femten minutter å montere gamingstolen Regger fra Speedlink og det er søren meg ikke noe å si på.
 

Så var hele herligheten oppe å stå og jeg kunne forsiktig sette meg i stolen. For å si det slik, min forrige stol kan ikke på langt nær sammenlignes med denne og hvor jeg nå følte som om jeg var i himmelriket. Gned rumpen frem og tilbake og kjente hvor godt den falt pladask på stolens puter.
 

Det er en hel del innstillinger du kan gjøre for å sitte så behagelig du ønsker. Du kan stille inn på ryggen hvor du sitter nærmest i 90 grader til å ligge helt flatt. Perfekt for deg som vil ha den en hvil fremfor skjermen om du er på dataparty eller rett og slett bare vil ha deg en liten powernap. Selvsagt kan du også heise stolen opp og ned og til slutt kan du heise armlenene i den høyden du vil. Alt dette gjør at du kan sitte så behagelig du bare ønsker.
 

Puten i stolen er også meget behagelig. Ikke for hard, men heller ikke for myk og som gjør at man kan sitte i timesvis i Regger-stolen fra Speedlink. Sideputene er også behagelige og sist men ikke minst korsryggputen og nakkeputen som sørger for kronen på verket. Alt dette gjør at gamingstolen fra Speedlink gjør at jeg nå kan nyte gamingen bedre og mye mer behagelig enn noen gang tidligere. Snakk om revolusjon for meg dette her. En kompis av meg har en stol fra Arozzi og han syntes denne stolen var veldig god å sitte i, men sa at sin stol var bedre og hadde bitte litt mykere puter.
 


 

Stolens hjul beveger seg også knirkefritt og godt bortover gulvet samt at den er så stødig at selv en elefant ville ha sittet stabilt i stolen.
 

Designet til denne gamingstolen er i tråd med de andre merkene som finnes og den jeg nå bruker slavisk er i rød farge noe som passer godt inn med at jeg har rød bakgrunnsbelysning i tastaturet mitt fra HyperX, rødt lys i MasterCase Maker 5 kabinettet fra Cooler Master, rød LEDlys i MasterAir Maker 8 fra Cooler Master, rødt lys i Gigabyte 980 Xtreme Gaming skjermkort fra Gigabyte og sist men ikke minst rødt lys i Z170 hovedkort fra Gigabyte. Med alt dette i rødt, så passer gamingstolen Regger fra Speedlink perfekt inn hos meg og kunne ikke ha vært en bedre farge.
 


 

Nå har jeg brukt denne stolen en liten stund og jeg er fortsatt i syvende himmel. Den er meget behagelig i bruk noe også mine venner som har vært på besøk har sagt til meg. Til og min kjæreste likte stolen veldig godt og storkoste seg når hun satt og spilte spill på PCen min. Prisen på Regger hos blant annet Multicom.no ligger på 1643 kroner og det er søren meg ikke ille med tanke på hva du får. Brukerfunksjonaliteten er enorm stor og den gjør at du sitter som en konge eller dronning når du gamer dine spill. Regger har et godt design og sist men ikke minst, den er meget enkel å montere og noe selv din oldemor ville ha klart. Om du er på utkikk etter en gamingstol, så gjerne sjekk ut denne fra Speedlink. Det vil du slettes ikke angre på. Jeg vet jeg og mine venner kommer til å nyte tiden i denne stolen godt og nå håper jeg på at du også tar sjansen på det.
 

Om du vil vite mer om hva Speedlink har av produkter, så gjerne sjekk ut deres nettside.
 


 
Bruker du en gamingstol når du spiller spill? 
 
aN1jWX0Unys
 
#spillmagasinetreview #anmeldelse #gamingstol #gamingutstyr #speedlink #regger #gamer #gaming #game #games #spill
Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top