Mine barns bein…

Det sies at vi har våre små barn til låns og det er ikke å legge under en stol av man har nettopp det. Plutselig en vakker dag er de store og ikke like avhengige av oss foreldre. Plutselig så trengs vi ikke på den måten som vi har trengtes som da de var små. Plutselig er det vi som går og håper på å kunne få besøk og kanskje trenger hjelp. 
 

Tiden går fort og jeg med mine fire barn har så absolutt opplevd hvor for tiden har gått fra mine var knøtt små og trengte masse hjelp til de to største mer eller mindre har forlatt redet. Nå har jeg to barn som fortsatt trenger meg og det er noe jeg er veldig glad for. De skal få all den hjelp de vil ha og jeg har mulighet til å gi. De to største skal selvsagt også få det, men de er blitt veldig selvstendige og trenger på langt nær like mye hjelp. 
 

Derfor skal man være glad for den tiden man har med barna og gjøre det beste man kan for at de har det godt og får oppleve det livet har å by på. Er så innmari glad i barna mine. Nå har jeg også vært så heldig å fått bonusbarn sammen med min nye kjæreste og de skal også få den hjelpen og tryggheten de trenger. Her gjelder det å gi alt av seg slik at de har det godt. 
 

Jeg er veldig takknemlig for å kunne være der og er så innmari glad i mine barn og mine bonusbarn. De betyr enormt mye og holder en som voksen, pappa og stepappa oppe og hvor vi må ta godt vare på den tiden vi har med dem. Tiden går fort og en må utnytte den stunden man får. 
 

Her er en nydelig låt som virkelig nettopp beskriver dette på en fin måte…
 

e1OkSK1Sz6M

#plumbo #minebarnsbein #musikk #låt #barn #pappa #familie 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top