Xtorm får velfortjent anerkjennelse for sine produkter

Fortsatt er det mange her i Norge som ikke har hørt om merket Xtorm og deres produkter, men stadig flere og flere har gjort det. Før jul i fjor fikk jeg gleden av å stifte et nærmere bekjentskap nettopp med dette merket. Selskapet er spesialister på blant annet power banker, det vil si oppladdbare “batteripakker” for mobile enheter. 
 

Det jeg virkelig ble imponert over Xtorm 15000 mAh Power Banken som jeg testet ut var hvor kjapp den ladet opp min mobiltelefon. Her var power banken fra Xtorm overlegen i forhold til de jeg hittil har testet ut. Nå har jeg fått vite at dette produktet nettopp har mottatt prisen for blant annet nettopp denne egenskapen i tillegg til designet. Det er reddot Design Award 2017 hvor Xtorm får prisen for sine produkter. 
 

Så nå vet jeg at jeg har et knakende godt produkt og som gjør hverdagen min enklere på alle mulige måter. Takk til Xtorm. 
 

Hvor avhengig er du av power banker til dine mobile enheter? Hvor ofte bruker du det?
 


 

#xtorm #powerbank #reddot #gamer #gaming #games #game #spill

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top