Endelig er det påske for gameren!

Mange har spurt meg hva jeg skulle gjøre i påsken og for en ukes tid siden var det helt åpent. Nå er påsken her og jeg har det herlig. Selv om jeg savner mine barn enormt så har jeg det kjempefint her jeg er nå. Vi storkoser oss med det som hører til påsken. Påsken er i grunnen en hellig tid spesielt med tanke på at man skal bruke tid sammen med familien sin. Vi har spilt Nintendo Switch, vi har vært ute og gått, vært på besøk og i morgen blir det grilling pluss at vi skal få lurt inn litt gaming med 1-2 Switch.
 

I kveld har det også vært kjempefint og hvor vi har sett filmen Toy Story 3 pluss at jeg i kveld fikk en nydelig kylling lagd av “min” niårige bonusdatter. Kjæresten min og bonusdatteren min lagde kyllinger sammen, mens jeg fikk litt tid til å jobbe samt skrive dette blogginnlegget.
 

Resten av påsken vil inneholde mer gaming med familie og venner, kose oss med mer film, ute å nyte været samt annet koselig som hører til påsken.
 

Her er kyllingen jeg fikk. Er den ikke fin? Hva har du gjort hittil i påsken?

#påske #gamer #gaming #påskekylling #påskekos #grilling 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

One thought on “Endelig er det påske for gameren!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top