Stephen Kings – Dark Tower – OMG!


 

En gamer som meg liker å se film og en av mine favorittforfattere er Stephen King. Han har skrevet mang en herlig bok og mange av bøkene har blitt filmatiserte til min store begeistring. Nå er snart en ny film klar og som jeg gleder meg ufattelig mye til. Filmen heter Dark Tower og nylig ble en liten trailer fra filmen publisert. 
 

Opp igjennom årene er det kommet ut mange filmer fra Stephen Kings bøker og jeg har mer eller mindre sett alle. Selvsagt er ikke alle filmene like gode i samsvar med bøkenes innhold, men stort sett har jeg blitt underholdt. Nå er jeg veldig spent på hva man har fått ut av boken Dark Tower og hva som kommer på det store hvite lerret den 28. juli. Har nå sett traileren noen ganger og jeg sikler stort hver gang jeg ser den. Ikke annet enn å glede seg med andre ord. 
 


 

Er du fan av filmer basert på bøker fra Stephen King? Synes du denne filmen ser bra ut?
 

GjwfqXTebIY
 
HyperX influencer – HyperX Gaming 

#stephenking #film #kino #trailer #gamer #gaming #gamer #darktower

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3423

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top