Ny konkurranse – Vinn HyperX Pulsefire FPS gamingmus


 

Sponset av HyperX
 

Spill er sunt er aktive med å arrangere konkurranser og en av de som sponser fete premier er HyperX. Tidligere har du kunnet vinne gamingheadset, tastatur, musmatter, SSD-er og nå kan tre heldige vinnere stikke av med hver sin HyperX Pulsefire FPS gamingmus. For ikke mange dagene siden testet jeg ut denne gamingmusen som for meg er veldig god å bruke. 
 

Pulsefire FPS er nøyaktig, den ligger behagelig i hånden, akkurat passe med knapper og i tillegg fungerer godt uansett underlag man bruker. Hva skal du så gjøre for å være med i trekningen av disse tre gamingmusene? Gå inn på facebooksiden til Spill er sunt og der ser du akkurat hva du skal gjøre.
 

Om du vil vite mer om Pulsefire FPS fra HyperX, så gå inn på denne nettsiden.
 

Deltar du i konkurranser? Har du noen gang vunnet? 
 


 

#konkurranse #spillersunt #hyperx #hyperxpulsefirefps #gamingmus #gamer #gamer #game #spill #gaming

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top