Dette hadde jeg ikke trodd…


 

En av mine aller største spillserier er uten tvil Far Cry. Det første spillet tok pusten av gamere verden rundt deriblant meg og var langt forut sin tid spesielt på det grafiske. En fargerik jungel proppet med fiender var det vi fikk servert av Crytek som la listen meget høyt. Far Cry ble lansert til PC i mars 2004. Jeg elsket spillet og siden den gang har det kommet fire Far Cry spill og hvor jeg har spilt alle sammen.
 


 

Det aller siste spillet i serien – Far Cry Primal er det spillet jeg i ettertid har likt best og spesielt med tanke på omgivelsene, stemningen og sist men ikke minst de nye elementene med å bygge opp ting og samle sammen til en helhetlig stamme som var med der. Far Cry Primal var for meg et skikkelig godt spill. 
 


 

Da jeg fikk høre om at Far Cry 5 var under utvikling jublet jeg stort. Tenk, nå kommer et nytt Far Cry spill og som vi igjen skal bruke tid på å utforske. Det er ikke så lenge siden det spillet ble annonsert og inntil nå har det blitt fortalt lite om det og hvor vi skal få omgi oss med fantastiske scener og herlig grafikk. For nedenfor kan du se noen videoer og disse presenterer hvor vi denne gangen får boltre oss i. Jeg kan med en gang si at jeg gleder meg sykt mye og ser frem til å utforske og kjempe gjennom nye kamper i et nytt Far Cry-spill. 
 


 

Far Cry 5 skal etter planen lanseres innen april nese år og kommer da til Playstation 4, Xbox One og PC. Ikke annet enn å glede seg eller hva?
 

f4HrrAdmHVg
 
7B609xujdaA
 
tIpIPo6MneE
 
P7e4HiQAAAU

#farcry5 #farcry #ubisoft #gamer #games #game #spill #gaming

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

2 thoughts on “Dette hadde jeg ikke trodd…

  1. hehe bare fordi far cry jeg kjøpte ny pc-en 2004. det har vært uakseptable for meg at jeg kan ikke spille et så bra spill… så jeg måtte kjøpe :)) i alle fall en fin påminnelse

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top