Kjemp som kvinnelige soldater i Battlefield 1

Så skjer det og endelig kan de som har savnet å spille med kvinner i spillet Battlefield 1 få muligheten til det. For i kommende utvidelse som har fått tittelen In the Name of the Tsar og skal etter planen lanseres i løpet av sommeren, vil man kunne spille som kvinnelige soldater. Nøyaktig dato er ennå ikke annonsert, men jeg skulle ikke forundre meg om at det ikke skjer i slutten av juni.
 

Men over til den store nyheten i alle fall for de kvinnelige spillerne av spillet. Som du så da har fått med deg, så vil du altså kunne spille som kvinnelig soldat i spillet og det er ikke hvilken som helst gruppe du kan spille som. Denne gruppen kvinnelige soldater som du kan spille – Russian Scout-klassen så ble den opprettet i 1917 og var med mot Tyskland og Østerrike-Ungarn. 
 

Utvidelsen “In the Name of the Tsar” tar oss med til østfronten og gir oss blant annet fire helt nye snødekte brett i tillegg til nye våpen, kjøretøy samt at vi får møte den russiske hæren med den nye Russian Scout-klassen.
 

Battlefield 1 er et av de beste spillene i serien i mine øyne. Er det noe liker godt med spillet så er det brettoppbygningen og sist men ikke minst stemningen i spillet. Dette gjør at Battlefield 1 også er godt likt blant verdens spillere og ikke bare meg. 
 

Flere som gleder seg til denne nye utvidelsen?
 


 

#battlefield1 #dice #ea #electronicarts #spill #gaming #games #game #gamer #utvidelse #dlc

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

One thought on “Kjemp som kvinnelige soldater i Battlefield 1

  1. da vi spiller tps spill i alle fall vi kan ikke se seg selv, så for meg selv det er en uviktig detalj, men på en annen side jeg gleder meg altid da ser at utviklerne kommer til å gjøre på noe nyt. også jeg er helt sikker at har folk som liker mye mer å spille som en kvinne, så jeg gleder for dem også. til slutt det mest viktig er hos et spill å ha en bra moro 😉

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top