Sonys unike verden med XZ Premium


 

Mange av dere vet at jeg er stor fan av Sony mobiltelefoner og har vært det en god, god stund nå. Faktisk var min aller første mobiltelefon fra Sony. Den var blytung og svær som en murstein. Den hadde knapt en skjerm og var kun til å ringe, motta telefoner samt sende meldinger med. Som du sikkert skjønner med beskrivelsen er det en god stund siden jeg hadde den telefonen, men Sony har alltid fulgt meg frem til i dag. 
 

Sony var en periode sammen med Ericsson og ja, jeg hadde noen telefoner med fra Sony Ericsson også, men så valgte selskapene å gå hver sin vei og hvor Ericsson ble borte fra markedet. Nå har Sony brukt den tiden sammen med Ericsson og lært masse på mobilfronten og har i flere år nå kommet med den ene lekre mobiltelefonen etter den andre.
 


 

I dag har jeg en Sony Xperia XA gullutgaven og er særs godt fornøyd med den. Den funker helt perfekt til mitt bruk om det er å spille på den, bruke den som GPS, se film og høre musikk og sist men ikke minst ta bilder. Kameraet i alle de Sonytelefonene jeg har hatt har vært helt fantastiske og gitt superklare bilder. Det er også mye av bakgrunnen for at jeg har valt Sony mobiltelefoner er nettopp på grunn av det gode kameraet pluss at noen modeller har vært vanntette.
 

Nå er straks en helt ny mobil her og den har siklet en god stund etter. Det er Sony Xperia XZ og gjett om jeg gleder meg til å slå kloa i en slik. Nok en gang satser Sony på kamera og introduserer som den første mobilprodusenten i verden noe som heter Motion Eye. Denne teknologien gir deg muligheten å filme i super slowmotion og det er en egenskap jeg tror kommer til å skape de mest herligste videosnutter. Hvis du i tillegg klasker til med kvaliteten du får på videoen pluss denne egenskapen, så kan det ikke bli bedre enn det. 
 


 

Kameraet er på 19MP mens frontkameraet er på 13MP. Selv om det har blitt litt indre megapixler i forhold til f.eks. XA som jeg bruker nå så har ikke dette så altfor mye å si og spesielt når Sony i tillegg har flesket til med nye kamerateknologi så vil bildene garantert bli vidunderlige. 
 

Selvsagt er det ikke bare kameraet som gjør at jeg sikler stort etter XZ fra Sony, men de andre egenskapene telefonen har. Brukerfunksjonaliteten er som vanlig på topp i tillegg til alle de funksjoner du kjenner fra før er med. Dette gjør at dette flaggskipet av en telefon glir rett inn hos meg. Som om ikke det er nok, så er denne siste utgaven vannbestandig samt at den ha et stort batteri (2900 mAh) som gir lang batterikapasitet.
 

Som du sikkert vet så drar jeg land og strand rundt med Spill er sunt og i løpet av sommeren skal jeg blant annet arrangere flere Pokemon meetups, kjører konkurranser på mobil rundt omkring diverse Elkjøp-butikker rundt omkring. Her vil jeg presentere Spill er sunt pluss dele ut masse fete premier til de som vinner konkurransene. Selvsagt vil konkurransene skje på mobil og noen ganger også Playstation 4. Hvor jeg dukker opp vil jeg ikke røpe ennå, men anbefaler deg å holde øye med bloggen min. Her blir jeg å informere om hvor jeg drar og hvor du kan komme å spille og vinne.
 


 

Så nå er det bare å glede seg til XZ kommer og gjett om det blir spilling på den og sist men ikke minst både filming og knipsing av bilder. Det skal bli så kult det. Sony er og blir mitt mobilmerke og om du ennå ikke har fått med deg så mye om Sony Xperia XZ så kan du finne det her på den offisielle nettsiden til produktet.
 

Hvilken mobiltelefon har du og synes du denne telefonen virker spennende?
 


 

#mobiltelefon #sonyxperiaxz #sonymobile #sonymobiltelefon #gamer #gaming #spill #games #game

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top