Fytti katta – det blir krig!


 

En spillserie som jeg har vært en del av siden tidenes morgen er Call of Duty. Det aller første spillet var langt forut sin tid og satte standarden på hvordan krigsspill skulle utvikles og serveres oss spillere. Nå er det mange år siden det første spillet så dagens lys og det har blitt lansert en rekke Call of Duty-spill. Noen litt mindre populære og noen som har solgt i bøtter og spann. Spesielt Modern Warfare-serien ble særs populære. 
 

De siste års Call of Duty-spill har ikke vært helt top notch og spesielt med satsingen på roboter og fremtidsrettet krigføring. Mange syntes ikke dette falt helt i smak og hvor de siste spillene dessverre ikke har solgt like mye som utvikleren og distributøren har håpet på. 
 


 

Nå er det ikke lenge til et nytt spill i Call of Duty-serien lanseres og i dag har utvikleren sammen med Activision sluppet en helt flunkende ny trailer fra WW II og her får vi se litt av singleplayerkampanjen. For å være helt ærlig så ser dette magisk ut og gleder meg sykt mye til å spille det kommende Call of Duty-spillet. Endelig er vi tilbake til Andre Verdens Krig igjen og ikke noe fremtidsrettet opplegg. Det skal bli godt å kunne kjempe med “normale” våpen og kunne bite i fra seg på slagmarken med det som hører til i fra den Andre Verdens Krig.
 

I alle fall, her er den nye traileren fra Call of Duty: WWII som lanseres til konsoll og PC den 3. november. Jeg gleder meg stort, gjør du?
 

9Fq83g_ZRfg

#callofdutywwII #activision #sledgehammer #spill #gamer #gaming #game #games  

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

3 thoughts on “Fytti katta – det blir krig!

  1. Jeg er faktisk veldig fornøyd med CodMW2 inntil jeg måtte prøve PUBG. Selvfølgelig er det gøyere når det er flere 🙂

  2. Vivian: Hehe, vet om mange som spiller PUBG, men har aldri hatt tid til det selv. Får se en vakker dag om man hiver seg på og spiller det 😉 Hva liker du best med PUBG da? 🙂

  3. Best med PUBG..Det er når pistol og ammo ligger rett ved siden av når man finner de OG de finnes mye av i alle hus 😛
    Sånt luksus har man ikke i de survival spillene jeg spiller.. F.eks. på 7 days to die, de er vanskeligere i forhold til. Men det er alltid gøy med litt utfordring 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top