Thunderbirds – moro leketøy!

*Reklame*
 

Har du hørt om animasjonsserien Thunderbirds? Serien er tro det eller ei over 52 år gammel og er en serie som har samlet familien fremfor skjermen. Faktisk er den en av de mest populære serier her i familien spesielt til oss gutta boys.
 

I serien følger vi Tracy-brødrene som med deres International Rescue alltid hjelper folk i nød til havs, til lands eller i luften. I samsvar med med at animasjonsserien har blitt rebootet i 2015 av et Britisk-New Zealandsk samarbeid under ITV, så har det også blitt lagd leker. I denne sammenhengen har jeg fått muligheten til å prøve en av disse lekene og ja, jeg ble litt småimponert over hva de har klart å få til.
 

Leketøysettet jeg har fått tak i er et sett med alle de tilgjengelige kjøretøyene fra serien. Stesønnen min har virkelig fått lekt seg godt og ble fort en stor favoritt. Dere skulle ha hørt han. I det han oppdaget hva som dukket opp fra esken. Både jeg og samboeren min hørte et stort «jippi» og hvor han fortsatt med «så herlig! Dette vil jeg leke med nå». Det sier litt hvor godt dette settet traff.
 

Etter en god del tid har gutten lekt godt og det har blitt en god del utførte internasjonale redningsoppdrag i verdensrommet med dette lekesettet. Det beste av alt, kjøretøyene har mange ulike bevegelser, herlige spesialeffekter og sist men ikke minst lydeffekter hvor du hører stemmene fra selve serien.
 

Jeg har sett stesønnen min være helt oppslukt i settet og ja, det har blitt flittig lekt med i en del timer allerede. Faktisk er leken den mest populære for tiden og hvor både jeg og han har fått lekt oss godt.
 

Om noen av dine barn har fått penger i julegave og ikke helt vet hva de skal bruke dem på så vil jeg uten tvil anbefale dette settet. Det kommer garantert til å falle i smak spesielt med de egenskapene som de ulike kjøretøyene har.
 

Om du vil vite mer om dette leketøysetet med Thunderbirds så klikk deg inn på nettsiden til ToysRus. Det finnes også masse annet fra Thunderbirds på ToysRus og vil du se hva dette er så gå inn på denne nettsiden
 

Hvilket forhold har du til Thunderbirds? 

#thunderbirds #leker #tvserie #julegave #gave #leke #spill 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top