Nytt Battlefield til høsten?


 

Er det bare å slippe jubelen løs? I alle fall om man skal tro Electronic Arts så er det nettopp det. Spesielt for en som er stooooor fan av Battlefield så er det bare å juble løs. Jeg har siden Battlefield 2 vært stor fan av denne populære spillserien og om jeg hadde regnet litt på det ville jeg nok ha passert mange tusen timer med Battlefield-serien til den svenske utvikleren DICE. 
 

Nå ser det altså ut til at et nytt Battlefield-spill er på tur og ja, jeg jubler høyt. Spørsmålet er om det nye spillet fortsetter i fotsporene til Bad Company 2 slik at vi endelig får en oppfølger til i denne herlige serien. Det er noen år siden jeg spilte Battlefield Bad Company 2 og har i mange år nå ønsket med en oppfølger til dette meget unike spillet. 
 

Brettdesignet i Bad Company 2 er noe av det beste jeg har sett. Singleplayerdelen var også bra med en god porsjon humor som vi også fant i bøtter og spann i eneren. Så nå kan jeg ikke annet enn å krysse fingrene for at det er Battlefield: Bad Company 3 DICE og Electronic Arts skal annonsere om ikke så altfor lenge. 
 

Jeg venter spent, gjør du?
 

Gmcg6F4BeUE
 

#battlefield #battlefieldbadcompany2 #dice #electronicarts #ea #spill #gamer #games #game #gaming

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top