Smash into Pieces – Let Me Be Your Superhero


 

En stor takk til vennene mine i Team ProPain som tipset meg på en gruppe som har sykt bra musikk og som jeg har hørt på en god del i det siste. En av låtene som har blitt flittig spilt er Let me be your superhero og som er dødsbra. Som du sikkert har fått med deg for lengst så liker jeg mye forskjellige musikk og hører i grunnen på alt fra country, pop, rock, pønk til hardrock. Det finnes så mye bra musikk og jeg liker utrolig nok det aller meste.
 

Når jeg spiller spill som f.eks. Cities Skylines så er det ikke noe problem å sette på musikk. For der er det ikke så altfor mange lyder man trenger å få med seg i forhold til f.eks. spill som Call of Duty WWII som jeg også spiller litt for tiden.
 

Låten Let me be your superhero er veldig bra og fenger meg godt. Nå håper jeg kanskje at Smash into Pieces klarer å få deg fanget til musikken deres med denne låta.
 

Hva synes du? Er det bra musikk?
 

SeInLlD_-7o

#musikk #smashintopieces #musikktilgaming #gamer #gaming #games #game 
 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top