Blizzard sponser BondeLAN med premier fra Overwatch

*Reklame*
 

Tenk, nå er dørene åpnet på årets happening på Snåsa og hvor deltakere fra øst til vest, sør til nord kommer for å delta. Til og med har BondeLAN i år besøk av deltakere fra det store utland. Dette sier litt over hvor populært arrangementet har blitt. Faktisk er det den 18. gangen at BondeLAN blir arrangert og er i dag et av de eldste datapartyene i Norge.
 

Hadde det ikke vært for sponsorene så hadde ikke arrangementet vært slik det er i dag. En av de som virkelig har sponset BondeLAN i år er Blizzard. De har sendt i vei en mengde fete masker fra deres meget populære spill Overwatch. Maskene er råfete og om man deltar i konkurranser vil man kunne vinne disse unike maskene.
 


 

Overwatch er et meget populært spill og på BondeLAN vil det også bli arrangert en compo i spillet. Selv har jeg spilt en god del Overwatch og spesielt sammen med mine barn som tro det eller ei knuser meg i spillet. Spesielt min sønn på 12 år er blitt veldig god og jeg sliter big time mot han. Moro er det synes jeg og beviser at det er et godt gamerhjerte i han.
 

Her er noen bilder av premiene som kan vinnes på BondeLAN og gjengen retter en stor takk til Blizzard for sponsingen. 
 


 


 


 


 

Spiller du Overwatch og hva liker du best med spillet?
 

FqnKB22pOC0

#bondelan #gamer #gaming #game #spill #games #overwatch #blizzard #sponsor #premier #konkurranse

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top