Den beste filmen jeg har sett hittil i år!


 

Nå lurer du sikkert på hvilken film det er snakk om. Det har du god grunn til å lure på. Denne filmen har for meg egentlig gått litt under radaren, men gud bevare meg vell så bra som den var. Filmen har alle aspekter en film skal ha og spesielt når det kommer til animasjonsfilm. Ting ble enda bedre da vi så den med DBOX (stol som rister og tar deg med i alle retninger) samt 3D.
 


 

Filmen heter Smallfoot og kan så uten tvil anbefales. For på lørdag var jeg, Bente og barna på Prinsen Kino og i sal 1 ble filmen sendt og det med DBOX og i 3D. Jeg skal ikke røpe noe av handlingen, men den røde tråden gjennom filmen er at selv om vi er ulike så kan vi være venner. Effektene, filmens historie og sist men ikke minst humoren er det som virkelig drar filmen opp som den beste jeg har sett hittil i år. DBOX’en funket også utrolig godt og med 3D så ble det en fullkommen opplevelse.   
 


 

Om du ikke har sett filmen så anbefales den på det sterkeste. Godt animert, god historie og masse action sørger for at filmen passer for alle uansett alder. 
 


 

Hvilke filmer har du sett på kino i år? Har du sett denne filmen? 
 

07XTLMPCnfM
 

#kino #smallfoot #dbox #3d #film #familiefilm #familiekos 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top