HyperX har endelig lansert et headset lagd for å brukes på PlayStatyion 4

Reklame | HyperX


 

*Skrevet av DJ, artist og gamer Håkon Hustad*
 

Med sitt rykte for å lage noen av de beste gaming-headsettene på markedet, så jeg frem til å teste deres nyeste tilskudd til Cloud-familen.
Komfortet og kvaliteten skal være upåklagelig, i følge produsenten. Jeg har testet det, og deler min mening.

 

Som musiker, DJ og over gjennomsnittet lydinteressert så jeg virkelig frem til å teste ut dette. Jeg har brukt HyperX sine headset på PC i en god stund og vært svært fornøyd, så forventningene var høye da jeg hadde den lekre boksen i hendene.
 


 

Designmessig var det ingen store overraskelser. Svart og blått design, med avtagbar mikrofon og store komfortable puter. Fargene står veldig godt til PlayStation-stilen. Visuelt stilrent, og svært behagelig å ha på, selv etter 6 timer sammenhengende spilling.
 

Med egne knapper for å hurtig kunne mute mikrofonen, samt styre volum gjør det svært enkelt å bruke, selv i stressende situasjoner. Headsettet føles svært kompakt, og ingen skjøre deler som man risikerer å ødelegge etter en ragequit etter å bli nummer 2 i Fortnite.
 


 

Etter kun få minutter spilling, la jeg merke til at det var svært enkelt å legge merke til fottrinn og hvor de kom fra.  Lyden var klar, med en god balanse mellom tonene. Personlig kunne jeg kanskje tenkt meg litt mer dybde i lyden, men jeg liker jo tross alt at det rister litt i hodet når jeg fyrer av gårde en granat, og venter på å få siste frag for å vinne kampen.
 

Alt i alt er det lite dette headsettet mangler. God lyd, pent design og behagelig å ha på. Det neste jeg kunne tenkt meg er kanskje at det skulle vært trådløst. Bortsett fra det er dette noe jeg virkelig anbefaler alle som er på jakt etter hodetelefoner til PS4. Jeg er overbevist om at dette gjør meg bedre som gamer, selv om dette kanskje ikke stemmer så kan jeg hvert fall ikke skylde på headsettet.
 


 

Driver for øyeblikket å tester hodetelefonene sammen med det nye Call Of Duty, så stay tuned for en oppdatering!
 

*Skrevet av DJ, artist og gamer Håkon Hustad*
 


 

Er det en produsent som virkelig har gjort seg bemerket for oss gamere så er det uten tvil HyperX. Selv har jeg vært stor fan av denne produsentene i flere år nå og kan vel med hånden på hjertet si at deres produkter er i ypperste klasse. Selv om grunnlaget for et godt produkt er der så er man alltid spent på om det produktet man tester holder mål og i følge Håkon Hustad så gjorde nettopp Cloud-headsetet fra HyperX det. 
 

Om du vil vite mer om HyperX Cloud så gå inn på nettsiden til produktet
 

0o1mK3uUWaQ

 


 

#hyperx #kingston #gamingutstyr #omtale #anmeldelse #review #spill #gamer #gaming #games #game #spilling #playstation4 #ps4 #hyperxcloud #spillutstyr #

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top