Gjensidige Orkla INTERNCUP 2018!

Endelig er det straks klart for noe stort som skjer her på Orkanger og som tiltrekker seg deltakere i alle aldre. Det så lenge stygt ut for at vi i Orkanger Badmintonklubb ikke kunne arrangere denne årlige begivenheten, nemlig interncupen i badminton. Selv om det på mange måter er litt for alle de som er med i klubben, men den er også åpen for de som gjerne vil være med å prøve seg i badminton om det er familie eller venner av medlemmene. Her skal ingen utestenges og hvor det er plass til alle. 
 

I Orkanger Badmintonklubb er vi alle inkluderende og hvor alle får sin plass uansett aldre om vi enten skal bli proffe eller rett og slett trene for å ha det moro og få rørt på seg. Noe av det beste jeg vet er å trene samme med mine venner i klubben. Her bites det hardt i fra seg og kjempes med nebb og klør. Det å tape er ikke noe noen av oss ønsker. Kampviljen er med andre ord på topp. 
 

Badminton er en aktivitet som passe alle og jeg kan skrive under på at man virkelig kjenner det på kroppen. Du rører på nærmest hver eneste muskel og det igjen gjør badminton til en allsidig aktivitet. I tillegg er det også meget god koordinasjonstrening og er du ikke treffsikker i starten med racketen, så kan jeg love deg at den kommer. 
 

Men nå tilbake til Gjensidige Orkla INTERNCUP 2018 og en aldri så liten invitasjon til klubbens medlemmer samt nye som gjerne vil prøve seg på badminton;
 
Orkanger Badmintonklubb inviterer til vår årlige internturnering i Sondrehallen lørdag 1. desember. Vi starter kampene kl. 10 om morgenen og forventer å være ferdige rundt klokken 16:00. Som vanlig blir det premieutdeling og pizzabuffet for alle etter endt turnering. 

Turneringen er åpen for alle medlemmer (også forhenværende) av klubben og det er som vanlig lov til å invitere med seg familie og venner til å være med og spille. Det blir spilt i tre klasser; barn, junior, senior. Det deles inn etter beste evne slik at det blir så jevnt som mulig etter hvor man er på rankingstigen. 

Årets internturnering er sponset av Gjensidige Orkla og en riktig så stor takk til dem for at vi får arrangert årets internturnering. Vi skal heller ikke glemme Coop Extra på Fannrem som sponser frukt til deltakerne.  
 

Mine barn fra Snåsa kommer og som selvsagt også er med i Orkanger Badmintonklubb og gjett om de gleder seg. De har ikke snakket om noe annet i den siste tiden, men det har også mine to søte bonusbarn som mer enn gjerne vil slå noen slag på turneringen. Dette kommer til å bli så bra og jeg skal i alle fall gjøre mitt for at arrangementet blir så bra som mulig. Da er det bare å ønske alle sammen i Orkanger Badmintonklubb velkommen til Gjensidige Orkla INTERNCUP 2018! 
 

Hva for slags idrett liker du eller er det gaming for alle penga? 

#gjensidigeorkla #badminton #sport #orkangerbadmintonklubb #idrett #aktivitet #trene #badminton 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top