Fyttigrisen så bra dette ser ut!


 

Endelig! Nå er jeg søren meg happy nå. Ikke til å tro og kan jubelen har stått i taket en liten stund. Snakk om fjørjulsgave. For nylig ble nemlig Crash Tag Team Racing annonsert. Vet ikke hvor mange timer jeg og barna har med Playstation 2-utgaven, men det er jommen meg mange. Nå ser det ut til at en på nytt for kjørt seg igjen og denne gangen i helt sprit ny versjon. Gud så moro dette skal bli.
 

Under lanseringen av det første spillet så gikk jeg og min bror faktisk med et kostyme med Crash Bandicoot for Vivendi som da hadde spillet. Nå er dette noen år siden og jeg hadde en gang et bilde med denne aktiviteten hengende på datarommet, men dessverre så vet jeg ikke hvor dette bildet er.
 

Crash Team Racing Nitro-Fueled er spillet som nå er på tur og jeg gleder meg som en liten unge til det dukker opp. Her er litt mer info om spillet:
Start your engines with the original game modes, characters, tracks, power-ups, weapons and controls
Power slide to glory in additional karts and tracks from beyond the original game
Race online with friends and Crash the competition with online leaderboards

 

Gå inn på nettsiden her -> www.crashbandiccot.com og få med deg enda mer om spillet. 
 

Gleder du deg til Crash Team Racing Nitro-Fueled eller er det andre spill du gleder deg til? 
 

dr2BCMRk_xc

#crashtagteamracing #playstation4 #activision #ps4 #gaming #games #gamer #spill #spilling #game #familiespill 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top