Noen av HyperX CES 2019 lineup!

Reklame | HyperX


 

HyperX er et firma som i flere år nå har jobbet iherdig med å få oss gamere hekta på deres produkter. Det har de klart godt her i Norge og lansert det ene kvalitetsproduktet etter det andre. Selv har jeg hatt gleden og kunne spille med mye av det HyperX har lansert. I herrens år 2019 kommer masse nytt og mye som jeg selv synes ser meget spennende ut.
 

Det første som jeg fikk oppleve på årets CES var et råstilig headset som har fått navnet HyperX Cloud Orbit og Cloud Orbit S. Dette headsetet ser i grunnen veldig likt ut de andre Cloud-headsetene og kan innrømme at utviklergjengen ikke har gjort så mye på å forandre designet. Men som jeg sier mange gangerhvorfor forandre på noe som funker godt?
 

Disse to headsetene tar i bruk en helt ny teknologi Waves NX 3D Audio og som skal sørge for en cinematisk opplevelse når du spiller. I tillegg skal den klare å presentere en 360 graders omgivelser i spillet. Dette igjen vil sørge for en helt nøyaktig gjengivelse av hvor lyden kommer fra og at du kjapt klarer å lokalisere det i f.eks. spill.
 

HyperX samarbeider med Audeze og Waves teknologi med deres nye headset og bruker deres patenterte 100mm Planer Magnetic Drives for å få en krystallklar og nøyaktig lydgjengivelse. Med denne teknologien lover HyperX at vi spillere skal få oppleve noe vi aldri før har opplevd. Ut i fra dette gleder jeg meg sykt mye til å se hva vi kan få med HyperX Cloud Orbit og HyperX Cloud Orbit S. Gleder du deg til å få vite mer om disse headsetene?
 

Her er noen spesifikasjoner om Cloud Orbit og Cloud Orbit S:
Headphone
Driver: Planar transducer, 100 mm
Type: Circumaural, Closed back
Frequency response: 10Hz50,000Hz
Sound pressure level: 120 dB
T.H.D.: < 0.1% (1 kHz, 1 mW)
Weight: 350g
Cable length:
3.5mm (4-pole): 1.2m
USB Type C to Type A: 3m
USB Type C to Type C: 1.2m

Boom Microphone
Element: Electret condenser microphone
Microphone type: Noise-cancelling

Battery life*10 hours
*Tested at 50% headphone volume

 

Det andre som jeg virkelig gleder meg til å sjekke mer ut er HyperX QuadCast og som er en standalone mikrofon og her kaster HyperX seg for alvor ut for å fange streamere på Twitch og Youtube. Denne mikrofonen ser helt fantastisk ut designmessig og med den stilige røde fargen som HyperX er kjent for følger linjene godt. Mikrofonen kan brukes blant annet på PC, Playstation 4 og Mac og skal gjøre at streamere for den mest krystalklare lyden de kan gjengi for sine seere. Den røde LED-fargen skal indikere at QuadCast er i bruk at den snakkes i. I tillegg har den et stativ som skal ta av for vibrasjoner og kun sende ut god gjengitt lyd til de mange seerne som følger med.
 

Her er noen spesifikasjoner på HyperX QuadCast:
Power consumption: 5V 125mA
Sample/bit rate: 48kHz/16-bit
Element: Electret condenser microphone
Condenser type: Three 14mm condensers
Polar patterns: Stereo, Omnidirectional, Cardioid, Bidirectional
Frequency response: 20Hz – 20kHz
Sensitivity: -36dB (1V/Pa at 1kHz)
Cable length: 3m

Weight:
Microphone: 254g
Shock mount and stand: 364g
Total with USB cable: 710g

Headphone Output
Impedance: 32 Ω
Frequency response: 20Hz – 20kHz
Maximum power output: 7m
WTHD: ≤ 0.05% (1kHz/0dBFS)
SNR: ≥ 90dB (1kHZ, RL=∞)

 

Nå er det bare å følge med HyperX I tiden fremover og med de nye produktene som kommer I løpet av 2019. Jeg gleder meg i alle fall sykt mye og om du vil vite hva annet HyperX-gjengen har så klikk deg inn på nettsiden til produsenten.
 

Noen av dere andre som gleder seg til det HyperX kommer med? Hva gleder du deg mest til?
 

#hyperx #gamingutstyr #gamer #gaming #spill #spilling #konsoll #pc #game #spillutstyr #kingston

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top