BondeLAN: Vinn fete gamingheadset fra Plantronics!

 

Er det en produsent som gjennom alle de år har vært en knakende god støttespiller for BondeLAN er uten tvil Plantronics. For de av dere som ikke kjenner til dette merket så har dere nå muligheten til å bli det på BondeLAN. Jeg selv har alltid vært stor fan av Plantronics og mitt aller første skikkelige gamingheadset var fra nettopp denne produsenten. Faktisk har jeg dette headsetet den dag i dag. Godt tatt vare på for å si det slik. 

 

Plantronics sine gamingheadset holder høy kvalitet med sine mange forskjellige varianter. Ikke et eneste gamingheadset jeg har testet ut som ikke har innfridd og derfor er det en glede å kunne presentere noen meget fete headset i premie på årets BondeLAN. Den 15. til 18. februar går arrangementet av stabelen. Her vil man kunne delta på en rekke konkurranser, store som små, spennende og utfordrende. I løpet av disse dagene datapartyet går av stabelen vil det være muligheter for å slå kloa i disse lekkerbiskener av headset. 

 

Gamingheadsetene passer både til gaming med konsoll og selvsagt PC. Her er det opp til deg hvor du vil bruke headsetene. I potten har vi følgende produkter fra Plantronics:

 

RIG400PRO
RIG500E
RIG500HD
RIG800HD

 

Noen av disse gamingheadsetene er spesiallagd for esport. Perfekt lyd kombinert med sensitiv mikrofon som fanger opp stemmen din godt. I tillegg er alle headsetene sykt gode å ha på hodet hvor ingen av dem presser hodet og ørene. Nettopp det siste er ikke alle merker som kan smykke seg med. Har spilt med flere headset som har gjort meg klam i ørene og som i tillegg har klemt godt om hodet. Dette er veldig ubehagelig. 

 

Om du tar turen til BondeLAN (som arrangeres for 20. gang) så kan du altså vinne disse fete gamingheadset. Merk av 15.til 20. februar i kalenderen din og du har da mulighet til å være en av de som vinner en av disse fete gamingheadset. 

 

Kommer du på BondeLAN? 

 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3423

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top