Det går overraskende godt på TikTok!

 

Er det en underholdningskanal jeg liker svært godt så er det TikTok. Her finner man det utroligste man kan se på. Alt mellom himmel og jord finnes på dette mediet. Veldig mye gaming noe jeg selvsagt liker svært godt. Selv har jeg også en TikTok-kanal som tro det eller ei ikke går så aller verst. Her presenteres spill jeg spiller, ting jeg unboxer eller rett og slett opplevelser som skjer i hverdagen. Jeg har også vært så heldig at flere av mine videoer har blitt virale med flere hundre tusener visninger. Det hadde jeg ikke trodd da jeg startet opp med TikTok for en stund siden. 

 

Frem til i dag har jeg presentert mye gaming noe jeg håper på å kunne gjøre i tiden fremover også. Den siste måneden, det vil si fra 4. juli frem til og med 31. juli har jeg fått over 135 000 visninger på mine videoer. Det er helt fantastisk og noe som gjør meg veldig glad. Det beste med TikTok er at man kan følge med på statistikker noe som gjør det ekstra spennende om en video spretter opp viralt. 

 

 

TikTok er og blir en spennende kanal hvor en kan eksperimentere med diverse. Ekstra artig om det man lager plutselig spretter opp med tusenvis av visninger. Tiden fremover blir det mye gaming på TikTok-kanalen min og håper inderlig at du også finner veien inn på den samt liker det du får presentert. 

 

Har du TikTok-kanal eller ser du kun på videoer i dette populære mediet? 

 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top