Lagserie i badminton sist helg i Leangenhallen!

 

Selv om jeg til tider ikke har hatt særlig mye tid til å utøve min favorittaktivitet badminton, så var det herlig å kunne være med å bidra i lagserien for Orkanger Badmintonklubb sist helg. Lagserien gikk av stabelen i Leangenhallen og hvor flere klubber var samlet til dyst. Badminton er en idrett som samler hele familien. Jeg og barna har mye glede av badminton sammen. Både min sønn og min datter spiller bra badminton, spesielt med tanke på at de ikke trener noe annet enn når de er på Orkanger eller når jeg samler Snåsningene til trening i hallen der. Derfor er det artig når jeg ser de hevder seg godt på banen. Artig som rakkern selv om egen prestasjon ikke på langt nær er noe å snakke om. 

 

 

Etter lagserien var over på lørdagen dro vi ned til Trondheim Torg for å møte fruen og barna. En herlig dag ble avsluttet på godt vis nede i Trondheim Sentrum. Så kom søndagen og på nytt bar det innover til Leangenhallen hvor nye kamper i lagserien stod på planen. Nok en dag hvor gjengen fra Orkanger fikk slått seg løs og hvor vi presterte så godt vi kunne. Er det en ting jeg virkelig må fremheve så må det være det gode miljøet vi har klubbene i mellom. Helt fantastisk og hvor godt man stiller opp for hverandre. Alle som en gjør en god jobb her. Så må jeg på tampen skryte av Trondheim Badmintonklubb som arrangerte denne helgens lagserie. Godt gjennomført! 

 

Nå er sesongen over for denne gang selv om et arrangement straks står for tur, nemlig Midtsommernatt på Vinstra hvor Orkanger Badmintonklubb er arrangør. Selv får jeg ikke blitt med. Da er jeg på DreamHack Summer Edition sammen med mine venner i Team ProPain noe jeg gleder meg stort til. 

 

Er du aktiv i en eller annen form for idrett? 

 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top