Nytt stort prosjekt på gang!

 

Tro det eller ei, nå er det en stund siden jeg har spilt Cities Skylines. Etter at tilleggspakken Sunset Harbor ble lansert ga jeg dette tillegget noen dager modning på seg slik at så mange mods som mulig ville fungere. I går, tirsdag bestemte jeg meg for å gi spillet en sjanse og gjett om jeg ble sittende. Skal si at spillet blir bare bedre og bedre. Er det noe den finske utvikleren kan så er det å holde liv i sitt hjertebarn av et spill. Den ene tilleggspakken etter den andre sørger for at vi får stor underholdning hvor vi må bruke våre kreative evner. 

 

 

Selv om jeg så definitivt kommer til kort i kreativitet i forhold til mange andre Cities Skylines-spillere verden rundt, så synes jeg spillet gir meg mulighet til å prøve meg i alle fall. Å få byggingen din til å se så virkelighetstro som mulig er drivkraften. I går måtte jeg starte på et nytt prosjekt med å bruke flere elementer fra den nye tilleggspakken Sunset Harbor. Noe av det første jeg bygde opp var fiskeindustrien. Å se fiskebåter tøffe rundt på sjøen er herlig. Videre skal jeg prøve meg på ferjer, metro, undergrunn og sist men ikke minst satse enda mer på turismen sånn at pengene strømmer inn fra turister som besøker byen. 

 

 

En time i dette spillet er ingenting. Det “verste” er at jeg fort kan bruke en time bare på en liten bydel. Her legger man til propps som gjør at det hele ser realistisk ut. Selv om jeg ikke er så god her så blir det i “mine” øyne greit da. 

 

 

Her er noen bilder fra mitt nystartede prosjekt og gleder meg stort til å fortsette med det. Cities Skylines er et altoppslukende spill som virkelig utfordrer meg, sørger for at jeg kan bruke mine kreative egenskaper samt selvsagt gir meg god underholdning på alle plan. 

 

Spiller du Cities Skylines og hva synes du om den siste tilleggspakken?

 

 

 

 

 

 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top