Team ProPain hyller Smash Into Pieces med skin i Forza Horizon 4

 

Har du hørt om den svenske gruppen Team ProPain? Om du ikke har gjort det, så har du gått glipp av mye bra som de har lagd. Alt fra gigantiske byggverk i Minecraft til pixelart i Minecraft samt slike spenstige innslag i spill som Forza Horizon 4. Jeg har sett stort sett alt de har lagd. Rett og slett imponerende hva denne svenske gjengen har fått til. 

 

De hyller artister og band titt og ofte. Et rockeband som nå har kommet i skuddlinjen er Smash Into Pieces med deres herlige låt Rise Up. Selv hører jeg på dette bandet som lager mye bra musikk som jeg liker svært godt. Videoen nedenfor presenterer logoen til Smash Into Pieces i spillet Forza Horizon 4. Rett og slett vakkert eller hva? 

 

 

Smash Into Pieces er en svensk rockegruppe som ble dannet i 2008 og som har gjort det bra på diverse hitlister rundt omkring verden med deres rock. Gleder meg til å se hva mer de kommer med i tiden fremover. 

 

Forza Horizon 4 Smash Into Pieces Car Montage Av Team ProPain kan du nå kjøre rundt med 2 Smash into Pieces-biler i Forza, få tak i skinnet i AH / markedet i spillet. Bilen er lagd av itzfatsanta

 

Spiller du Forza Horizon 4? Hva synes du om skinnet til bilen? 

 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top