Hvem er jeg?

Det er mange som kjenner meg og som vet hvem jeg er, men så er det mange som ikke gjør det og disse skal nå få et bitte lite innblikk i hvem jeg er med noen punkter som beskriver meg…

Kan også beskrives som;
* Snill og omtenksom
* Hjelper andre om de trenger det
* Liker å dra på turer
* Har glimt i øyet
* Liker å massere og kan sitte på timesvis om det er behov for det
* Veldig omgjengelig
* Støtter gjerne andre i vanskelige situasjoner
* Røyker/snuser ikke
* Spiller gjerne (Har alle konsoller/spillmaskiner + PC)
* Liker vitser
* Liker å se film om det er på kino eller en Blu-ray hjemme.
* Liker all slags musikk (foruten skikkelig heavy eller hvor du ikke hører hva som synges )
* Ung til sinns – kommer godt overens med alle aldersgrupper
* Er ferdigutdannet vekter og treningsinstruktør
* Arrangerer events i forskjellige kategorier
* Har kontakt med en del kjendiser
* Liker å skrive blogger
* Jobber i et Gamereactor, spillekspert for NTB, skriver spillbok

Med andre ord, så er jeg en allsidig person som har mange jern i ilden og som trives veldig godt med det.

Hva med deg? Hvem er du?

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

One thought on “Hvem er jeg?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top