Blir befølt hver eneste gang!

Er det en ting jeg ikke skjønner så er det hvorfor i huleste jeg blir kroppsvisitert hver gang jeg skal reise med fly og må igjennom sikkerhetskontrollen. Uansett om jeg nærmest stripper meg selv for klær og gjenstander, så må jeg “gå pent til siden” og en vakt beføler meg rundt omkring på kroppen, usj!

Hvorfor i huleste piper den fordømra detektoren hver enste gang jeg går igjennom den? Kanskje har jeg blitt fanget av en beamstråle av aliens og fått operert inn ett eller annet som piper. Ikke vet jeg, men jeg lurer bestandig på hvorfor jeg ikke kan gå igjennom sikkerhetskonrtollen uten av noen må beføle meg…

Opplever du dette og må du hver eneste gang kroppsvisiteres ved sikkerhetskontrollen elller slipper du unna hver gang?

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

3 thoughts on “Blir befølt hver eneste gang!

  1. hvist du har eliminert alt som kan gi utslag så er det jo ikke noe problem,kan hende du blir plukket ut til en såkalt rutine kontroll..men det er det portalen som avgjør,for den gjør utslag når en viss prosent har gått igjennom…å du blir ikke befølt heller,for det har en sikkerhetskontrolør ikke lov til å gjøre..hvist du føler at du blir befølt så burde du klage

  2. Hehe, men det verste er at jeg har opplevd dette hver eneste gang jeg går igjennom sikkerhetskontrollen. Tar av meg skoa, beltet og alt jeg vet avgir pipetonen, men like forbasket så piper det. Så tror detektoren har et vendetta mot meg der ja.
    Tror nok det er meg som ikke liker å bli tatt på av vilt fremmede som er problemet, men har etter hvert lært meg å leve med at jeg må bli kroppsvisitert hver gang jeg skal ute å fly…

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top