Den mørkeste timen!

The Darkest Hour er det en film som heter og som i disse dager kommer på DVD og Blu-ray. Etter å ha sett klippet så vet jeg at dette er en film jeg skal se, koste hva det koste vil. Elsker sliker filmer og spesielt når det er overnaturlige ting som skjer. Katastrofefilmer er også noe jeg liker godt og se hvordan filmens skapere har klart å lage herlige filmeffekter. I filmen The Darkest Hour så er det også brukt veldig mye filmeffekter og nettopp dette frister meg mer enn noe annet. Så ja, jeg skal se filmen og ser virkelig frem til det. 

Hva synes du, er dette en film du gjerne vil se eller er det andre filmsjangere som frister mer? 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3423

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top