Jeg beklager så mye…!

I dag har jeg vært veldig slapp med skrivingen og må bare beklage det. Heldigvis har jeg en grunn for at jeg har vært slapp både til å skrive blogger og til å kommentere. For om ikke mange timene åpner jeg og gjengen i Wonderland Events – BondeLAN (www.bondelan.no) og i ettermiddag har jeg vært på Steinkjer og samlet sammen premier fra sponsorer. Av sponsorer så kan jeg nevne Bik Bok, Vero Moda, Cubus, Glitter, Bjørklund, Kansas, Teknikkmagasinet, Coop Obs, Clas Ohlson og Esthetiq. Alle disse sponser BondeLAN med premier til blant annet våre rene jentekonkurranser hvor det faktisk blir meget fete premier å vinne. Jeg og noen jenter har brukt litt tid på å finne ut hvilke konkurranser vi skal kjøre og vi har kommet på disse;

Konkurranse 1:
Vi får opp tre jenter og tre gutter på en sminkekonkurranse hvor målet er å sminke ut gutten på den mest sprøeste måten. Den gutten som ser mest sprø ut vinner sammen med jenta slik at begge parter må samarbeide godt. 

Konkurranse 2:
Kast ball på gutt og se hvem som treffer flest ganger og det med bind for øynene på gutten og jenta. Fem tennisballer må til. Den som treffer flest ganger vinner. Beskyttelse på ansiktet.

 … så det jeg nå lurer på er om noen av dere kreative sjeler har muligheten til å hjelpe oss med flere artige/humoristiske konkurranser som kan kjøres og som ikke krever så mange resurser. Så har du en ide, gjerne legg den i kommentarfeltet og kanskje er det din konkurranse som brukes og hvor du vil få ære og berømmelse. Med det vil jeg også takke deg om du bruker litt tid på å tenke gjennom konkurranser du tror vil kunne kjøres på BondeLAN’11!

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

One thought on “Jeg beklager så mye…!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top