Jeg blir knust i spill…igjen!!!

Er det mulig? Etter et par runder med Mario Kart Wii, samt litt kjøring av Test Drive Unlimited 2, ser jeg søren meg at jeg blir knust på min egen arena. Både Emil (fem år) og Markus (10 år) er ufattelig flinke når det kommer til disse spillene og spill generelt.

Jeg blir rett og slett knust for å si det slik. Uansett hva jeg gjør så klarer jeg ikke å holde følge.

Malin på sin side har fått sansen for New Super Mario DS og hun kommer seg utrolig langt før hun misser ut. Det er moro å sitte og se på henne mens hun spiller, for det er utrolig hvor god reaksjon hun har og hvor smart hun er ovenfor sine fiender.

Nei, gi barn rett til å spille (selvsagt da i begrenset omfang). Hos oss spilles det litt etter at de har gjort seg fortjent til det samt når vi er på kjøretur.

…men jeg føler meg utsatt til med tanke på at jeg allerede nå taper i spill for de søte små.

 Hva med deg – taper du mot noen som er yngre enn deg i spill?

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

One thought on “Jeg blir knust i spill…igjen!!!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top