Snart helg – so what!?

…okei, so what var vel kanskje å smøre på litt, men nå er det ikke mange timene til det er helg og jeg ser frem til den. For denne uken har vært hard med veeldig mye å gjøre. Selv om BondeLAN er over så ble ikke uken noe mindre stresset, tvert i mot. Det ble en uke med mye innhold, hundrevis av telefoner til inn- og utland, tonnevis med mailer og titalls tilbud som ble sendt. Arbeidsuken har også vært fin med tanke på alt som har skjedd og hvor jeg har møtt flere spennende mennesker. 

Så nå er det altså ikke mange timene til det blir helg og for min sin del blir det vedskogen som kaller. For med tanke på hvor kald førstedelen av vinteren var, så hadde strømregningen gått i taket om det ikke hadde vært for veden. Derfor er det godt å ha tilgang til ved og som man kan jobbe med for å skaffe. I tillegg til vedsanking, blir det også scooterkjøring hvor vi må frakte tømmerstokkene et lite stykke og det ser jeg frem til.

Ellers skal familien på bursdagsfeiring i morgen ettermiddag og ser frem til det. God mat og et par filmer står også på menyen kjenner jeg oss rett og filmen vi skal se i kveld (og igjen) er komedien “Baby on board”. JEg er av den art at jeg liker alle slags filmer alt fra skrekk til romantiske komedier. Bare filmen klarer å underholde meg, så er jeg fornøyd. Har ingen fordommer om hverken den ene eller den andre filmen. 

Hva har du på planen for helgen? Blir det en rolig helg, eller blir det helæ i taket? Med det vil jeg ønske alle mine venner og uvenner en riktig god helg!

 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

One thought on “Snart helg – so what!?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top