Ikke verst at IdolNorge abonnerer på mine YouTube-klipp!

Da fikk jeg nettopp en beskjed fra Idol Norge at de nå abonnerer på mine YouTube-klipp som jeg har lagt opp i samsvar med UKM som ble arrangert her på Snåsa for noen uker siden. Egentlig skjønner jeg Idol Norge godt også for gud hvor mange flinke artister m.m. som var på scenen den kvelden. Hadde frysninger stort sett gjennom hele seansen.  

Her er blant annet et av klippene som Idol Norge var interesserte i…

http://www.youtube.com/watch?v=Rir-d7v8lHQ 

Beklager at jeg ikke fikk delt med dere på en enklere måte…

Hva synes dere? Bra ja!

På bildet:  Bernt Johannes Smestad (sang og gitar) og Tobias Smestad Berg (sang og gitar).

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

2 thoughts on “Ikke verst at IdolNorge abonnerer på mine YouTube-klipp!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top