Mario Kart Kake – Wiiiiii!

I dag feiret vi Markus sin ti års dag og som dere sikkert skjønner er han også en tro gamer og utrolig glad i Wii-en vår og Mario Kart. Så hva var vel mer naturlig enn å ønske seg en Mario Kart kake. Madammen tok utfordringen på strak arm og satte i gang med bakingen lørdags ettermiddag. Da klokken passerte 05:30 natt til søndag var hun ferdig med den og nedenfor kan dere se resultatet.

Kaken var som vanlig nydelig på smak og den fikk selvsagt føtter å gå på. Så da bursdagsselskapet var over i kveld, var det ikke rare greiene igjen av den. I tillegg til denne fenomenale kaken til madammen, ble det også servert påsmurte rundstykker (svigermors oppskrift), svigermors iskake (nydelig) og sist men ikke minst madammens herlige Oreokake. Når gildet og selskapet var over kunne undertegnende rulle ut til kontoret for så å skrive denne bloggen…

da ble det nok en kakeblogg fra meg…

Hva synes dere?


 

 

 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

13 thoughts on “Mario Kart Kake – Wiiiiii!

  1. Haha.. Tror det må være den KULESTE kaken jeg noensinne har sett! 10 poeng til fruen som var så flink å mekke den. Ser jammen ikke lett ut.

  2. Det er helt fantastisk at det i det hele tatt går an! Hadde disse muffinsene mine vært gode å spise hadde jeg nesten vært fornøyd med egen baking i dag. Men den kaka der overgår alt. Den tar rett og slett kaka!!! (hahahahaahaha.. kjeeempe morsom… not!) Litt tørr humor! Heldig som har en så flink madam! 🙂

  3. WOW!!! Det var imponerende, så sinnsykt bra laget! Må nok ha brukt god tid på den ja. Så detaljert og perfekt. 🙂 Mmm, fikk jeg lyst på kake også! 10 poeng fra meg også 🙂 hehe.

  4. Wow, den var råkul:) Den burde min bror hatt på sin bursdag til torsdag. Da blir han 9 år og han heter Mario, og du kan jo tenke vel helten er da;)
    Hehe..Du for hilse madammen å si at hun er kjempeflink.
    Klem*

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top