Ny eksklusiv konkurranse for reiselystne!

Er det noe jeg elsker så er det konkurranser og i Gamereactor har jeg ansvaret for konkurranser på nettsiden. Jeg prøver å få tak i mange spennende konkurranser og hvor du kan vinne flotte premier om det er spill, film eller diverse elktroniske duppeditter.

I dag la jeg opp en meget spennende konkurranse og er du en av de heldige som blir trukket ut, kan du vinne deg en tur til Vancouver og til utvikleren av det kommende SSX: Deadly Descents som skal lanseres til PS3 og Xbox 360 i løpet av året. Alt er dekket av EA og du trenger kun å tenke på lommepenger. Så hva sier du til følgende;

Nå har du sjansen til å vinne en av de feteste premiene vi noen sinne har hatt her i Gamereactor. Ta sjansen, bli den lykkelige Gamereactor-leseren som får fly til Vancouver sammen med EA for å treffe utvikleren bak det kommende SSX, spill spillet, se hvordan det er å arbeide i spillbransjen samt høre alt om hvordan EA fungerer fra innsiden. Få et skikkelig innblikk i utviklingen ett av de akkurat nå heteste spillene med andre ord. Fly, hotell, mat… alt inngår i premien.

Vinn reise til Vancouver

Er ikke dette en fet premie så vet ikke jeg…

Deltar du i konkuranser på nettet?



Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

4 thoughts on “Ny eksklusiv konkurranse for reiselystne!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top