Se så søte de er…

Vi har to katter og en av kattene fikk kattunger for to dager siden. Gjett om det ble oppstand i familien og barna hoppet opp og ned etter hvert som den ene kattungen etter den andre poppet ut. Til sammen fikk katten syv kattunger. Tre flere enn hva jeg tippet. Jeg skal ærlig innrømme å si at jeg synes kattene er utrolig søte og de får mye kos av oss alle i familien.

Neste spørsmål som etter hvert melder seg er hvordan klare å gi bort alle kattungene. Her kan vi få en ganske så stor utfordring. Derfor håper jeg når den tid kommer at vi får gitt bort så mange som mulig slik at vi slipper å ta turen til dyrlegen med de resterende.

her er noen bilder av de små nøstene og moren har full jobb med å forsørge de syv kattungene…

Hva synes du? Har dere kjæledyr eller passer det ikke for deg akkurat nå ha det?









Søte ja…?

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

3 thoughts on “Se så søte de er…

  1. Å de var nydelige. Jeg har altfor lyst på en katt, men katt og blokk hører ikke sammen syntes jeg.. Anbefaler forresten ikke å gi kattene bort. Da tar hvem som helst i mot, og mange behandler de ikke godt.. En symbolsk sum er flott, men det er mitt syn 🙂
    Dere er heldige!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top