Jeg elsker LEGO, er jeg barnslig da?

Jepp og er stolt av det. For flere har sagt at jeg er ung til sinns og ikke noe er bedre enn å høre det. Årsaken er selvsagt at jeg fortsatt er veldig glad i spill i forskjellige sjangere. Dette er noe som jeg er veldig interessert i og om noen synes jeg er barnslig for det, så bryr det meg lite nettopp dette. 

Et av spillene jeg og mine to sønner gleder oss stort til er uten tvil LEGO Pirates of the Caribbean: The Video Game som lanseres til alle formater vi kan tenke oss den 13. mai. Det som er så spesielt med disse LEGO-spillene er at man kan spille to samtidig samt at spillene har lang holdbarhet, god grafikk og gir en herlig underholdning. I tillegg inneholder LEGO-spillene flere utfordrende oppgaver som gjør at du må tvinge de små grå i hjernen til aktivitet. Det gjør at både barn og voksne har gått av å spille disse spillene.

Så den 13. mai anbefaler jeg dere alle som digger LEGO-spill om å løpe til nærmeste spillbutikk og slå kloa i spillet. Selv håper jeg på å kunne bruke litt tid fremover nå sammen med mine to sønner, for det er utrolig moro.

Ønsker du mer info om spillet, så finner du det HER

Har du spilt LEGO-spill før eller er du like “barnslig” som meg på disse spillene?  

 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

3 thoughts on “Jeg elsker LEGO, er jeg barnslig da?

  1. jeg har prøvd harry potter år 1-4 på ds, eneste grunnen til at jeg sluttet var at jeg slet litt med versjonenjeg hadde lastet ned. god sikerhet på de spillene.
    dessverre førte denne lille spill runden til at jeg kjøpte opp allt av harry potter lego og begynnte å bygge. lego er ikke barnslig, du viser at du er voksen ved å like det du liker og ikke bry deg om de kommentarene til de som ikke har forstått gleden av dette enda.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top