I got PWNED – Battlefield 3!

Eller rettere sagt EA got PWNED! Det er spillet Battlfield 3 som har kommet i skuddlinjen til PWNED-gjengen og de har vært på besøk hos DICE i Stockholm og lagd en veldig bra reportasje om et av de spillene jeg venter mest på i år.

Fienden har sin kontrollpost lengre fremme og den må tas ut uansett uansett hva det måtte koste!

Med en flunkende ny grafikkmotor – Frostbite 2.0 så vil DICE og EA ta verden med storm. Spillet kommer til å bli så realistisk som du aldri før har opplevd og denne gangen kan du ikke gjemme deg for noe uten å kunne være en skyteskive. Massive ødeleggelser sørger for at du hele tiden må legge om taktikken din, passe deg for ikke å oppholde deg når en bygning faller sammen og etter hvor fienden kan befinnes seg. 

Soldater har tatt kontroll over en viktig post i byen og ingen slipper forbi uten å bli nøye kontrollert!

Spillet krydres videre med mange valgmuligheter, detaljerte våpen og kjøretøyer samt mulighet for å spill online sammen med 63 andre spillere verden rundt. Battlefield 3 kommer til PS3, Xbox 360 og PC i løpet av fjerde kvartal i år og høyst sannsynligvis lansert like før Call of Duty: Modern Warfare 3.

En by i brann! Ikke så lurt å sette sin fot i den byen eller…?

I intervjuet som ligger nedenfor, vil dere se personer som jeg selv har møtt da jeg besøkte DICE i Stockholm og se de igjen setter i gang minnekvernen i hodet og gir meg gode følelser for hva jeg har i vente med Battlefield 3. Jeg gleder meg som til å tre inn i rollen som kontorgeneral igjen og spillet kommer til å bli spilt mye i tiden fremover fra lanseringen i oktober/november.

Her kollapser en bygning og det er best å komme seg unna!

Klikk dere inn på Gamereactors nettside og les mer om spillet! 

Her er utsikten til kontorene hos DICE!

Her er min svenske Gamereactor-kollega Bengt Lemne foran skryteveggen til DICE! 

Her spiller jeg Battlefield: Bad Company som noen av de første i Europa! En herlig opplevelse selv om jeg heller vil spille slike spill med mus og tastatur!

Gleder du deg til spillet og hvordan synes du det ser ut til å bli? Digger du FPS-spill og er det ting du savner i spillene som ville ha spritet opp realismen enda mer?



Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

2 thoughts on “I got PWNED – Battlefield 3!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top