Hvem vant Pro Cycling Manager 2011?

I den siste tiden har Tour de France fått veldig mye fokus og våre to norske sykkellister Edvald Boasson Hagen og Thor Hushovd har gjort det skarpt i verdens hardeste ritt. Sistnevnte har til og med vært i den gule ledertrøyen i hele syv etapper mend Edvald har vunnet en etappeseier og det er meget stor bragder synes jeg.

I dag vil jeg få lov til å presentere vinneren av min store “sykkelkonkurranse” som har pågått en liten stund nå og hvor jeg har fått inn utrolig mange svar. Artig å se at en enkel liten konkurranse trekker så mange deltakere og beviser at konkurranser er populære om det er på bloggen min eller på Gamereactor.

Den heldige vinneren som kan vente seg en liten overraskelse i posten er;

Arild Hjelde

GRATULERER SÅ MYE!

Om ikke mange dagene kommer dere til å få en sjanse. For da kjører jeg i gang en ny konkurranse hvor dere kan vinne spillet, så hold utkikk med bloggen min og det kan være din tur til å vinne dette fete sykkelspillet!

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

One thought on “Hvem vant Pro Cycling Manager 2011?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top