Sommeridyll og barna storkoser seg med bading og fiske!

Det er fortsatt sommer og vi kan enda kose oss med noen herlige og varme sommerdager i dagene fremover. Forrige lørdag var jeg og familien min ute på badetur samt at vi fisket. Det ble en meget koselig opplevelse hvor vi fikk fem små ørreter, sol på kroppene våre og hvor store og små fikk badet litt. Vi voksne passet på slik at ting gikk fint for seg, for med gjenstander som kunne brukes til å sprute vann på hverandre, så fikk flere kjenne det avkjølende vannet på kroppen. 

Her er noen av bildene vi tok fra turen vår og som dere ser så er Malin en ivrig fisker hvor hun faktisk fikk to små ørreter til hennes store begeistring.


Malin storkoser seg!


Se så fin fisk pappa!


Malin spruter vann og ler godt etter å ha truffet!


Emil koser seg i sola!


Markus fikk også en fin ørret!

Hva har dere gjort hittil i sommer? Har dere vært på fisketur og eller vært og badet. Hva var den artigste opplevelsen din?  

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

2 thoughts on “Sommeridyll og barna storkoser seg med bading og fiske!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top