Internasjonal kjærlighet!

Jeg har brukt noen år av mitt liv som DJ og har spilt mye musikk rundt omkring i omegn på nattklubber samt andre arrangementer. Nå er det noen år siden jeg la opp som DJ, men faktisk får jeg spørsmål den dag i dag om å spille. Dessverre har jeg ikke tid til det, men jeg har lært meg å følge med i musikkbransjen og på det som skjer. Selvsagt liker jeg også all slags musikk og hører på det meste.

Har en fet musikksamling med CD-er/LP-er og faktisk en del signerte versjoner med stor affeksjonsverdi. Jeg har også god kontakt med musikkbransjen og kjenner mange som jobber der. Til og med prøver jeg å hjelpe grupper/artister med å bli kjent og få kontakt med musikkselskaper slik at de selv kan bli kjente og få platekontrakter. Jeg får også en del invitasjoner til forskjellige ekslusive konserter samt backstagepass og det er jo moro da selv om jeg ikke har anledning til å dra alle gangene da.

Prøver å følge med på det som skjer på de forskjellige hitlistene rundt omkring i verden og hvilken musikk som er populær til enhver tid. Akkurat nå er det en låt som jeg hører en god del på og som ikke har gjort seg bemerket på hitlistene ennå, foruten den amerikanske da. Låten jeg tenker på er “International Love med Pitbull feature Chris Brown”. Selv synes jeg låten er bra og liker den godt. Selv om den ikke er på så mange europeiske hitlister ennå, så er jeg bra sikker på at den dukker opp før eller siden og kanskje til og med på den norske VG-lista, men det vil tiden vise.

Hva synes du om låten og er dette musikk du gjerne hører på? Har du hørt låten før?

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top