Krigens helter…



Nå
er det ikke mange dagene igjen til tilleggspakken Armored Kill slippes til Battlefield 3. Selv venter jeg med stor spenning og iver, spesielt etter å ha sett launchklippet som Electronic Arts nylig la ut på Youtube. Egentlig liker jeg best å kjempe i infanteri-kamper, men med Armored Kill er jeg bra sikker på at jeg også kommer til å like de nye kjøretøyene som dukker opp nå den 11. september med tilleggspakken. Det skal bli rått og brutalt. Kartene skal i følge utvikler DICE være de største innen Battlefields historie og det liker jeg. Det jeg håper på er at man i de nye brettene også har med mer antiluftskyts (AA), for dette har vært en mangelvare i Battlefield 3. For med AA vil det være enklere å kunne skyte ned flyvende objekter og som kan utgjøre en stor fare for deg som f.eks. sitter inne i en stridsvogn.



Min spesialitet i Battlefield 2 var nettopp å håndtere AA og hadde mang en fight med diverse fly og helikoptere. Ekstra herlig var å sende i vei varmesøkende missilier som etter hvert fant frem til målet og hvor du kunne se flyet styrte mot bakken omkranset i flammer. Det var en herlig følelse det. 

kommer altså Armored Kill om ikke mange dagene og hva er vel ikke mer naturlig enn å glede seg litt ekstra med slippfilmen for denne kommende tilleggspakken, så here we go!

Les mer om spillet på Gamereactor.no

Har du Battlefield Premium og gleder du deg til Armored Kill? Hva synes du er best av Call of Duty-serien eller Battlefield-serien? 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top