Alt er forandret! Jeg som SEAL-soldat?

“Everthing is changed” sies i dette fete filmklippet fra det kommende spillet Medal of Honor: Warfighter som kommer til konsoll og PC 25. oktober. Jeg har sett alt av skjermiser, filmklipp og lest side opp og side ned om spillet. Det ser bare bedre og bedre ut. Spesielt spennende blir det å kunne ta rollen som norske soldater i flerspillerdelen av spillet. Dette har ikke skjedd tidligere i et slikt FPS (first person shooter) spill og derfor blir det ekstra moro å kunne gjøre det nå.

Jeg må si at jeg venter meget spent på hvordan spillet blir og spesielt med tanke på at grafikkmotoren som er brukt i spillet kommer fra DICE og er deres kjente Frostbite 2 (Battlefield 3). Rett og slett herlig blir det og gleder meg til å ta rollen som evt. SEAL eller SAS.

Les mer om spillet på Gamereactor.no

Gleder du deg til Medal of Honor: Warfighter eller er det andre spill som fanger din oppmerksomhet?

  

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top