Assassin’s Creed III: Liberation kan testes på “Spill er sunt”

I ukene som kommer blir det fullt opp for meg om kveldene. Nå er tiden inne for at jeg skal reise litt rundt og holde foredrag. Som du kan lese i bloggene jeg skrev tidligere i ettermiddag, så blir det mange foredrag og hvor jeg skal snakke om at spill er sunt. Selvsagt er det sunt, men det gjelder å følge visse retningslinjer for at man kan kalle spillingen for sunt. Nettopp dette er min innfallsvinkel hvor målet mitt er å hjelpe de som kommer med å få til dette.  

foredraget vil de som kommer få muligheten til å prøve masse forskjellige spill og jeg har med meg spillkonsollene mine PS3 og Xbox 360 som settes inn i en spesialbygd koffert (Gaems 155 – fås kjøpt hos komplett) til bruket. Denne kofferten sørger for at jeg kan presentere masse spill for de som ønsker det. 

En annen maskin som selvfølgelig blir med på foredragene fremover er PS Vitaen min. Jeg regelrett elsker konsollen og med de egenskapene den har. Et av spillene som blant annet blir presentert er det rykende ferske Assassin’s Creed III: Liberation. Dette spillet lastes akkurat for øyeblikket ned på min PS Vita og vil være klar til bruk når jeg holder mitt første foredrag for høsten i morgen torsdag. Er veldig spent på å høre hva de som prøver PS Vitaen synes om spillet. Tipper de kommer til å bli imponerte med tanke på grafikk og muligheter. 

Det finnes mange store spill som kommer og jeg skal selvsagt prøve å presentere alt som rører seg. For er det noe jeg lever og ånder for så er det nettopp spill og underholdning. Da er det bare å gjøre seg klar og fortelle om at spill er sunt til alle som kommer på foredraget mitt. 

Har du PS Vita og hvilke spill synes du er best på maskinen? 

 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top