Min herlige sexy rumpekake!

For et par år siden ønsket jeg meg en litt frekkere kake og dama mi var ikke snauere enn at hun lagde det. Kaken var formet som en sexy rumpe og gud hvor lekker den så ut og sist men ikke minst, smakte godt. Dama mi er unik til å bake kaker og har lagd utrolig mye spennende opp i gjennom årene. I dag har den ene datteren min femårs dag og selvsagt skal dama mi lage en stilig kake til henne. Det er flere ønsker som det står om og en av de er blant annet en “bie” kake. I tillegg har det også vært snakk om en Istid-kake. Jeg er i alle fall spent på hvilken kake det blir.

Her er kaken jeg fikk til min bursdag for noen år siden. 

Hva synes du? Stilig eller hva? 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

7 thoughts on “Min herlige sexy rumpekake!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top