GIGABYTE – My gamingpartner!



Å
være en tro gamer krever at du hele tiden holder deg oppdatert på det som skjer og spesielt når det kommer til komponenter. Selv er jeg stor fan av å spille mine spill på PC og for en grafikkhore som meg, krever det at PCen også klarer å henge med uansett hvor krevende spillene er og blir i fremtiden. Da kreves det også at man hele tiden oppgraderer seg slik at man kan få det beste av det beste og her er GIGABYTE en stor bidragsyter til oss gamere.  

Opp igjennom årene har jeg hatt mye fra GIGABYTE i mine PCer. Alt fra hovedkort, skjermkort til prosessorkjølere. Alle disse komponenter har betydd veldig mye for meg og sørget for at jeg har opplevd min store drøm, nemlig å spille på PCen min. En annen ting som jeg er veldig fornøyd med, er kvaliteten GIGABYTE presterer med sine mange produkter. Dette gjenspeiler også min troskap til nettopp GIGABYTE. Jeg sier alltid, hvorfor forandre på noe som fungerer godt og nettopp dette gjelder også for min relasjon til GIGABYTE. 



om du da sikkert skjønner, så har jeg satt inn et GIGABYTE hovedkort, nemlig GA -Z77X-UP4-TH og det fungerer som en drøm til min Intel i7 3770i prosessor. En annen ting jeg liker med hovedkortet er de mange muligheter og komponenter man kan koble til. GIGABYTE er og blir min gamingpartner. Hvem er din? 

Jeg har funnet mange spennende produkter på GIGABYTE.no og kanskje gjør du også det. Hvem vet? Anbefaler deg å sjekke! 

Har du en gaming PC og hvilket hovedkort har du i din gamingrigg og hvilken prosessor står på hovedkortet? 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top