Jeg har blitt valgt ut!

Å få mail kan være veldig spennende, spesielt når det er mailer som virkelig får deg i hundre. Mailen var fra Patrick Back – Executive Producer i DICE. Jeg har blitt valgt ut til noe jeg har drømt om en god stund, men hvor jeg ikke våget å håpe på. En drøm som gjør at jeg kan være med å påvirke og komme med tilbakemeldinger på spillet som er under utvikling. I mailen stod det at jeg som dedikert Battlefield-spiller, var valgt ut til å delta på “Alpha-testen” av det kommende og meget spennende Battlefield 4. Som en tro fan av Battlefield, gleder jeg meg selvsagt stort til Battlefield 4 og med det måtte tilby oss spillere av godbiter.

En av godbitene jeg virkelig gleder meg til å sjekke ut er “commander-mode” (om det er med i Alpha-testen vet jeg ikke) hvor du som spiller har den fulle oversikten over hva som skjer på kartet. Du kan fortelle hvor fienden er på tur til og du kan sende i vei dødbringende angrep som stopper fiendens inntog. Det jeg er spent på er hvor balansert spillet blir med “commander-mode”. For er det noe jeg ikke liker, så er det ubalansert kamper i blant annet Battlefield. Balanse er veldig viktig, men kan være veldig utfordrende for en utvikler å få til. 

i kveld og to uker fremover har jeg altså fått den glede å kunne delta i en “Alpha-test” av Battlefield 4 og gjett om jeg gleder meg. I kveld fra klokken 18:00 blir Alpha-testen lastet ned og den skal flittig spilles. Som en del av testen har jeg lovt å komme med tilbakemeldinger slik at spillet kan bli utviklet så godt som mulig. Så kan man også komme med ønsker over ting som mangler og som kan gjøre spillet enda bedre. Jeg har et håp om at man i Battlefield 4 får med “Spectator-mode” og sist men ikke minst “Battlerecorder”. Så er jeg selvsagt åpen for alt annet av snacks som måtte dukke opp.  

Battlefield 4 ftw! 

Les mer om Battlefield 4 på Gamereactor.no

Flere som gleder seg til Battlefield 4? 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

4 thoughts on “Jeg har blitt valgt ut!

  1. Fotballmammaen: En alpha-test er en test hvor inviterte får lov til å spille og hvor vi kommer med tilbakemeldinger om hvordan spillet er. Battlefield 4 kommer ikke for salg før 31. oktober og det er mye som skal klaffe for at spillet skal bli så bra som mulig 🙂

    Artig er det i alle fall og koser meg gløgg ihjel 😀 Herlig alpha-test var det også 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top