Triggerfinger

Når man jobber jeg er litt avhengig av å høre på musikk. Faktisk jobber jeg bedre med musikk enn uten. Om kveldene når jeg skriver på boken min, så må jeg også høre på musikk og da går det mye i Donkeyboy sin nye singel “Triggerfinger”

Hva synes du om denne låten? Hører du på musikk når du jobber? 
 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

13 thoughts on “Triggerfinger

  1. Haha ja musikk på øret er viktig når man jobber. Donkeyboy er jo fengende som fy også da 🙂 Jeg liker Linken Park’s castle of glass å jobbe med på øret 🙂 Hvilken bok skriver du? Spennende 😀 Ha en fiiin dag 😀

  2. fliir, kanskje vi har helt samme musikksmak? 😀 må inn å sjekke bloggposten din 🙂 Jeg ble helt bergtatt første gang jeg hørte linken park. Oi spennende med spillbok ! Er det generelt eller spesifikke spill du skriver om. Spill i læring er jo supert 🙂 Tusen takk

  3. har alltid musikk på når jeg jobber. På jobben er det mest radio, men hjemme er det mere alt mulig rart..
    Det rareste jeg sitter og har på er kanskje noe av den koreanske pop musikken, det er en av ulempene med å følge så mange koreanske Starcraft spillere på Twitter 😀

  4. Izayoi: Hehe – vet om flere som liker koreansk popmusikk og som er store fan der 😉 Starcraft er også et meget godt spill 😀

    Har noen timer med det selv ja 😉

  5. Jeg er litt altspisende når det kommer til musikk, for meg eksister to typer musikk, god musikk og ikke så bra musikk 😀 men klaaarer ikke dansebændmusikk ;)) Sitter å hører på youtubetrackene du har med i det andre blogginnlegget ditt og skjønner at jeg skal høre myyyye mer på slik musikk 😀 Takk ! 😀 Såå morro med boka da, den faller nok i smak hos maaange 😀 Her spilles det endel strategi-spill online med grupper 🙂 Morro det 😀 Når gir du ut boka og hvilket forlag? Ha en nydelig dag, nå er det jammen meg helg 🙂

  6. ladyaugust: Hehe – dansemusikk ala svensktopper med mer er ikke helt min stil heller nei 😉

    Jeg har vært DJ i tidligere dager og har lært meg å like veldig mye forskjellige musikk.

    Har forresten hørt på denne -> http://www.youtube.com/watch?v=WuTgQ2vwq9U og tar av meg hatten umiddelbart. For en herlig låt! Ufattelig bra -> http://www.facebook.com/bernt.sandnes -> måtte reklamere litt for dere 😉

    Har du hørt om Itchinside? Har en kompis som spiller trommis der og elsker musikken deres også 😉

    Gleder meg til å få utgitt boka ja, men når vet jeg ikke helt da. Den blir ferdig, når den blir ferdig og håper på å få med noen gullkorn i den fra de jeg har fra før 😉

    Hvilke strategispill fanges du av da? 😛

    En riktig god helg til deg og dine også 🙂

  7. hehe da tenker vi ganske så likt 😉 Oi DJ ja, da har du vært igjennom endel musikk vil jeg tro 🙂 Det er jo sååå GØY at du liker låta og tusen takk for reklamering på fb-siden din, vi er jo ukjente så trenger all reklame vi kan få. Måtte inn å høre på det bandet for det hadde jeg ikke hørt om og de spiller endel tyngre enn oss men tøft ! Du må hilse fra meg, er han Tromsøgutt? 😀
    Den nye gitaristen vår har slik screamingvocal så det blir spennende med låtene fremover 😉
    Beundrer de som klarer å skrive bøker, du må jo ha en utrolig selvdisiplin? Eller reiser du bort for å skrive? Heldigvis er jeg ikke fanga av noen strategispill og det er rett og slett fordi jeg ikke har prøvd, jeg mener det, blir sååå hekta haha

  8. Har noen timer med SC2 jeg og, og de andre blizzard spillene egentlig. Mest WoW, og tester for tiden Hearthstone beta å koser meg med den 😀
    Det som er morsomt med den Sørkoreanske pop musikken er at den ikke er så forskjellig fra den vi har her, det er bare det at man ikke skjønner så mye av hva de synger 🙂 Selv om man merker at de blir litt mere engelske av seg de og 🙂

  9. Izayoi: Hearthstone ser ganske bra ut. SC2 er kongebra ja. Var en av de første i Norge til å teste WoW i sin tid, men fant veldig fort ut at det spillet kom til å kreve mye tid 😉

  10. ladyaugust: Jepp, Han er fra Tromsø ja 🙂 Spiller en del sammen med han både i BF og SimCity 😉 En utrolig grei fyr for å si det slik 🙂

    Gleder meg til å høre musikken deres fremover også 🙂 Gjerne send meg linker på nye låter dere presenterer 🙂 Så skal jeg fortsette å reklamere litt jeg vet du 😉

    Nja, det hender jeg mister litt fokus inn i mellom ja, men jeg har sagt til flere at boken kommer når den kommer og vil ha den så bra som mulig 🙂

    Hehe – hekta på spill blir man ja og spesielt strategispill. En spillserie som jeg anbefaler er The Settlers. Herlig strategispillserie 😉

  11. Spill er morro 😀 Ah Tromsø er jo en kongeby. Herlig med midnattsol og Skarven og tidlige morgentimer når det egentlig er gruelig seint haha Vi var i låtsnekring i går, morro med mange innfallsvinkler. Det tar jo masse tid å skulle skrive ei hel bok, skjønner ikke helt hvordan folk klarer å være så dedikert, jeg mister fokus med en gang med sååå store prosjekter så jeg synes ikke det er rart om du mister litt fokus innimellom. Tusen takk for at du vil reklamere for låtene våre og selvfølgelig skal jeg sende over linker når det kommer flare 🙂 Må jo sjekke ut The Settlers såklart 🙂 Takk for tips. Ha en nydelig tirsdag 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top