Redneck Crazy…

Nå er det straks helg for mitt vedkommende. Det skal søren meg bli godt. Har vært en meget stresset uke med mye som har skjedd både på dagtid og kveldstid. Jobbet en god del med foredraget mitt “Spill er sunt” på kveldene. I tillegg planlegges det andre store ting på The Gathering samt andre events som jeg har på gang og sist men ikke minst, jeg skriver på boken min. Med andre ord, det er mer enn nok å holde på med. Så i helgen skal det bli søren meg så godt å få tankene på noe annet enn jobb, stress og mas. 

Som en fin avslutning og en fin start på helgen, hører jeg nå på denne låten – Taylor Farr med “Redneck Crazy” som jeg synes er nydelig. Liker jo all slags musikk og denne er perfekt akkurat nå som roer ned kropp og sjel. 

Hva synes du om låten? Har du hatt en travel uke? 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

One thought on “Redneck Crazy…

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top